Guoda Sakalauskienė

Dirbdama su privačiais klientais ir vesdama mokymus didžiausiose Lietuvos įmonėse, matau, kad asmeninio prekės ženklo tema tampa vis aktualesnė bet kurioje veiklos sferoje. Juk  šiandien savo įvaizdį kuriame ne tik išvaizda, kompetencija ar patirtimi, bet ir tuo, kaip savo vertę gebame parodyti internetinėje erdvėje, kokią istoriją apie save pasakojame ir kokį įspūdį paliekame tiems, kurie mūsų ieško „googlindami”. Būdami aktyvūs socialinėje medijoje, tampame patrauklesni, įdomesni, patikimesni klientams, darbdaviams, partneriams. Taigi stiprindami asmeninį prekės ženklą internete, atveriame duris naujoms galimybėms.

guoda-s2_1609957043-ccfc42f70d6cd19a3515a49634837a4a.jpg
APIE LEKTORĘ

GUODA SAKALAUSKIENĖ - asmeninio prekės ženklo konsultantė, daugiau nei 10 metų patirtį turinti rinkodaros strategė, įmonės „Promefile” įkūrėja, LIMA narė.

Nuo 2020 m. „Feminos Bonos Akademijoje“ veda skaitmeninio įvaizdžio mokymus.